FLYTTA HEMIFRÅN-GREJER

idag när jag städade passade jag på att städa skåpet där jag har alla mina "flytta hemifrån-
grejer." här är en del av allting, fick det mesta när jag tog studenten och  fick även en del
nu när jag fyllde 20 år. några saker har jag köpt själv och sen har jag ju även en
mormor som spar på allting, så en del saker har jag fått av
mormor och morfar också. 
 
champagneglas har jag 6 st av, martiniglas 6 st och vanliga dricksglas 8 st. 
 
vanliga dricksglas 8 st och vinglas 8 st. 
 
en del fat, salladsbestick, två småbrickor, brödkorg osv. 
 
en del av vissa fat igen, ljuslykta, små pajformar, ungsvante osv.
 
 nyckelskåp, ett till fat osv. 
 
brödkorg, tekana, sedan tre tekoppar, har två stycken koppar av varje färg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0