HELGEN

  • fredag: praktik 06:45-15:00, därefter hem för att handla och fixa. kvällen bjöd på tacosmys tillsammans med syster, linus och jonna. (blev även lite vin då jag fick reda på att jag klarade nutriotionstentan och därmed var alltså hela antomi och fysiologikursen över, bästa känslan)
  • lördag: vaknade vid 12:30, mys med lillasyster deva, älskling kom och hämtade mig och vi tog oss hem till grillby där vi spenderade kvällen, vi åt gott och hade det mys framför melodifestivalen (som dock sög).
  • söndag: vaknade upp vid 12:00, god söndagsfrulle och därefter gick jag och älskling ut på en timmes promenad i det fina vädret. kvällen spenderade i soffan framför tv:n..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0