AVSLUTAD KURS

anatomi och fysiologikursen är nu äntligen helt avslutad!! i fredagskväll fick
jag reda på att jag hade klarat nutriotionstentan också! alla borde få känna denna
känsla, när man slitit så jävla hårt för någonting och sen får man se att allt slit
faktiskt ger någonting. att plugga på universitet är något helt annat en
gymnasiet. det är så sjukt mycket mer.
 
till den stora anatomi och fysiologitentan, var det en bok på 500 sidor
som skulle sitta. jag satt jag torsdag kväll, och sedan satt jag fredag
till måndag ifrån kl 10:00-23:00 (med endast två matpauser) och
jag överdriver inte för fem öre när jag skriver detta. jag
hade ont i röven de sista dagarna kan
jag säga...
 
men om det är en så härlig känsla sen när
man får reda på att man klarat tentorna/
examinationerna. den känslan
ger en mycket energi här
i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0