HELGEN

  • fredag: jobb 8-13 (skulle egentligen jobbat till 16 men bytte pass eftersom jag hostade som bara den) direkt efter jobbet gick jag hem och bytte om, därefter sprang jag upp till victor för att slänga mig i hans armar efter två veckor utan honom. kvällen spenderades på vicors bröstkorg med prat och massa pussar. 
  • lördag: vaknade vid 09:30, låg kvar i sängen tills 12:30. upp för frukost med victor och hans föräldrar. sedan hoppade vi in i en dusch för att sedan gå ner till mig, där blev det mat (kräftor och paj, mums) med släkten för att fira per, victor och simon som fyllt/fyllde år. 
  • söndag: upp vid 12 för att rulla mot västerås, där blev det shopping (jag kom hem med två par skor och en kofta och victor kom också hem med två par skor) , mat och kika på niklas och johans nya lägenhet. kvällen blev en lugn sådan, men självklart tillsammans med mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0