MIN HELG


fredagskvällen spenderades med min man. vi kollade på massa avsnitt utav
robinson som vi missat. runt 01:00 åkte vi in till enköping för att hämta
hem victors lillasyster, malin.
 

lördagen spenderades i min nyblivna studentstad, uppsala. jag och victor gick runt och kikade
lite i affärer. victor kom hem med en hel del, medans jag kom hem med nothing. efter
shoppingrundan gick vi till bmc för att titta lite vart jag ska hålla
hus imorgon, då vi har upprop.
 

denna dag har jag spenderat på min favoritplats, fotbollsplanen. vi hade match mot bro och
det blev vinst med 6-3! jag gjorde även 4 mål! wohoo. kvällen har tillbringats i soffan
med min fina familj, mamma bjöd på även på varm banan med
smält choklad. så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0