vad händer med världen?

jag bara skrattar åt dig och blir ett snäpp starkare utav dina ord. det är just det här som folk pratar om i
dagsläget. varför får man som svensk aldrig vara stolt över sig själv och visa det inför andra? varför får
man aldrig tycka att man är fin och även säga det till någon annan? det är så jävla fel. jag publicerade
mitt tidigare inlägg som handlade om hur stolt jag är över allt slit jag lagt ner under det här sista året
på gymnasiet. jag publicerade det 15:10 och 15:23 har jag redan en kommentar som säger:
"vi antecknar..." allstå va? vad händer med världen? varför får man aldrig vara nöjd med
sig själv och det man gör? tragiskt. några ord från någon annan skiter jag i,
jag är så jävla stolt över mig själv och allt slit jag lagt ner så det
finns inte. var det du också ist..


tro på er själva, var stolta över det ni
gör och titta på er själva i spegeln
och se på det finaste
som finns.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vackrast, underbarast, bäst. jag är stolt över dig!

2012-05-29 @ 21:47:53
Postat av: Emma

Åh tack min finaste vän! Du är världens bästa, underbara underbara du<3

2012-05-29 @ 22:24:10
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0