ÖLAND 2012, DEL 1.

efter 5,5 h i bil är vi äntligen framme i stugan, här har vi halva laget.
 
jag och bästa wilma första kvällen då vi tittade på em-finalen i byxelkrok.
 
mina finaste hjärtan.
 
öland bjöd på några fina soldagar, här är vi på bästa, fina böda sand.
 
mina finaste kusiner, längst till vänster på farbrors kropp så ser ni vad dom heter, hehe.
 
denna fantastiska bok läste jag under semester, läste ut boken som är på ca 400 sidor på
fyra dagar, jag var helt fast. om ni inte läst denna bok, läs den! det är bland det bästa
jag läst och den gav mig gåshud fler än 10 ggr, lovar er!
 
vid solnedgången vid havet. ni är mina bästa. maja, natalie och simon.
 
jag vid solnedgången.
 
gjort av mig till min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0