JULDAGARNA

  • 24 dec: julaftonsmys med pappas sida, 12-16. därefter spenderade jag resten utav kvällen tillsammans med mammas sida. hade en helt underbar julafton, tack för alla julklappar!
  • 25 dec: hem till grillby, promenad med mor och per och därfter blev det mys framför one tree hill tillsammans med min kärlek. blev tyvärr ingen utgång då victor hade feber.
  • 26 dec: 43 månader♥ till tyresö för den årliga matcurling-turneringen. tog hem vinsten i år igen, denna gång tillsammans med sanna, woho.
  • 27 dec: uppstigning runt 12, in till enköping för att kika lite på stan med mor och syster. därefter åkte vi till friskis och svettis och körde ett gympass, väldigt skönt efter allt ätande så här i jul.
  • 28 dec: tog en lång sovmorgon, promenad till affären med syster och mor. nu blir det plugg och ikväll ska jag pussa på min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0