fyra dagar

  • torsdag: gick upp i skaplig tid, stina och jag åkte till f-100 badet, hem till grillby, jobba ett kvällspass 16:00-20:00 och därefter springa hem till min efterlängtade pojkvän som jag inte hade träffat på hela 12 dagar.
  • fredag: jobbade 7:00-16:00 (väldigt segt att gå upp ifrån victor) fast efter jobbet blev det äntligen mys hela kvällen med min älskling, det blev godis och chips framför tv:n.
  • lördag: runt 12:00 gick vi upp, därefter blev det fix och in till enköping. käk och all in med vänner stod på schemat. runt 02:00 åkte vi hem till grillby och badade jacuzzi hos marcus. var hemma i sängen runt 04:30.
  • söndag: idag blev det sen uppstigning, runt 13:45. sedan har victor klippt sig, vi har kollat på one tree hill och därefter har vi bara legat i soffan. ikväll blir det mys med mamma framför en ostbricka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0