MIN FINASTE VICTOR

jag sitter här mitt i natten och läser gamla konversationer mellan
mig och victor ifrån typ 07/08/09. åhhh jag blir som nykär.

victor till mig år 08/09:

"just nu tänker jag på dig 50 gånger om dagen minst, jag saknar dig så!
 emma du förstår inte, det vi har... det kan jag döda för att få
 behålla, att få älskas utav dig, är det
 vackraste för mig"'

"du vet att du är allt jag någonsin velat ha emma, jag skulle bokstavligen
 göra vad som helst för dig. har aldrig varit så kär i hela mitt liv,
 och kan inte tänka mig ett liv utan dig!"

"sitter och kollar i skolkatalogen, om jag har världens vackraste
 flickvän. ditt leende är som diamanter i mina ögon, du är så vacker!"

"du är verkligen hur fin som helst på skolfotot. ditt leende, och förstå
 när man kollat igenom hela skolkatalogen, att emma eklund
är min min min! får gåshud, jag är såå lycklig"

"men du är inte som alla andra emma, du är världens bästa"



det har alltid varit du victor♥ och kommer alltid att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0