MIN HELG

  • fredag: slingade håret, umgicks med mormor och morfar, åkte till tyresö med mor och pojkvän, tittade på min låsassysters musikal, sov över i tyresö hos mammas kille.
  • lördag: jag, victor, mamma, per och cajsas kompis (cajsa låg hemma och var sjuk) åkte in till stan för att shoppa. kom hem med en hel del, bla. svarta jeans, ett silverlinne och skor + väska till balen. sen blev det mys hemma i tyresö ännu en kväll. god mat och fotbollsspel. (victor blev så fast så han lånade hem det, hehe)
  • söndag: jag och victor gick upp runt 09:30 därefter blev det frukost och hemfärd. nu försöker jag packa inför imorgon, då smäller det: STUDENTKRYSSNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0