FREDAG DEN 13:e

igår blev det skola fram till 11:00. därefter kom mormor och hämtade upp mig och vi tog en runda på stan.
 jag som har en syn som en kratta (inte kunnat läsa vad det står på tavlan i skolan trots att jag haft mina
 linser i) gick till min optiker och frågade om jag kunde beställa en synundersökning. fick göra en på
engång och det visade sig mycket riktigt att synen blivit mycket sämre. gick hem med starkare
linser och fick även lov att besälla två par nya glasögon. efter en runda på stan åkte jag
 och mormor hem och testade massa olika frisyrer till min bal. kommer nog bli fin fint.
 kvällen avlsutades hemma i grillby med victor, mamma och per. vi åt god
(oxfilé, godate som finns) och spelade spel♥ inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0