så tragiskt hur vissa människor beteer sig.

jag skrattar åt ditt älskligt tragiska beteende. för det är fan tragiskt att en
människa har sådant jävla tråkigt liv att man sitter och tittar igenom en
annans blogg och kommenterar den med elaka kommentarer.

 jag vet så jävla starkt att folk tycker att du är så är himla vacker maja.
 folk skulle göra allt för att så se ut som dig eller för att få den bränna som
du har under sommaren. folk är bara så äckligt avundsjuka och det vet du…
du och jag kan sitta och skratta åt dem tillsammans. vi skrattar åt att dem
 har självkänslan ingen vill ha, att de behöver trycka ner på andra för att
må bra själva. du vet att jag alltid är på din sida.
jag älskar dig mest♥ /storasyster. 



ibland önskar jag  att vissa andra fattar hur
 bra vi har det, hur jävla starka vi är tillsammans.
 hur jävla glada vi är över att det är just vi som är
 varandras syskon. fan, ibland önskar jag att vissa
fick känna känslan vi känner, känslan av att ha
 världens bästa syster.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är helt underbar min allra käraste syster. Du får mig alltid att se saker från den ljusa sidan och du känner mig så väl<3 du är den starkaste jag vet och du är den jag ser upp till. Min storasyster, bara min älskade storasyster.

2011-10-01 @ 02:16:29
URL: http://majajosefins.blogg.se/
Postat av: Pappsen

2011-10-01 @ 23:02:30
Postat av: Pappsen

Ni är dom bästa;), älskar er mest// pappsen

2011-10-01 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0