VEM ÄR JAG?

Namn: emma sofia eklund
Födelsedag: 10 juni
Familj: mamma, pappa, lillasyster
Intressen: fotboll,  pojkvän, vänner och familj
Kärlek: victor jegendal är min stora kärlek
Skola: westerlundska, omvårdnadsprogrammet
Klädstil: ingen speciell
Favoritmat: oxfilé, någon god potatis och sås
Bästa boken/film: jag vet inte
Typisk helg: fest, pojkvän, vänner, familj och matcher
Vänner du ej kan vara utan: ni vet vilka ni är
Kroppsdel du tänder på: kroppsdel och kroppsdel men leendet
Har en kille sätt dig naken: min pojkvän ser mig naken i princip varje dag, så ja
Första tanken när du vaknar: jag blundar ett tag till
Spenderar du mest pengar på: kläder, äta ute, alkohol
Gör du ofta illa dig: nej det tycker jag inte (bara det att min fot är paj nu, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0