22:57

har precis skrivit klart min uppsats som ska vara inne nu i veckan.
så himla jävla skönt att den nu är klar + matteläxan som ska vara
gjord tills på tisdag. har faktiskt hunnit med rätt mycket plugg nu i
helgen, även fast jag haft ett fullspäckat schema. nu är det bara
plugg till ett prov i veckan som ska göras, hur skööönt?
galet jävla skönt.

det är även galet jävla skönt att jag just nu ligger
 i sängen och ska sova. trötter som man är efter dagens
träning. underbara fotbollsträning♥


nej ni kära läsare, nu ska jag upp och borsta tänderna

och sedan tillbaka till mina goa säng igen. vi hörs imorgon.

 sov gott! PUSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: pappa

Du är bäst Emmsan o jag älskar dig;)



Nu kööööööör vi med fotbollen!!

2011-03-21 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0