22:21

sitter här och tjurar lite, så äckligt trött på alla grejer vi har i
 skolan just nu. det tar aldrig slut? här sitter jag, och pluggar än.
jag satt mig liksom kl 17 när jag kom med plugget inför provet
imorgon och när det är klart ska man börja med någon jävla skit
uppsats som tar 117 år att göra klart. har ungefär skrivit 150 ord.
har alltså knappt kommit igång. nej, nu ska jag för omväxlingens
skull byta tillbaka till matspjälkningen och gå i genom det en
sista gång. sen ska jag väl sova och drömmar om allt jag
inte gjort klart och aldrig kommer hinna heller. sen kör
vi på en ny dag imorgon. kära underbara onsdag
som jag hatar så mycket.

kul och peppande inlägg känner jag, men är det ingen

mer än jag som blir galen? har inte ni också så
här mycket i skolan just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0