du fick mig att förstå att äkta kärlek finns

-         emmaa E                         fotboll, ‹3 säger:
du vet inte hur mkt jag älskar av att bara få vara din.

J e g є n d a l ^  säger:
att vara din däremot! de e de bästa som finns.

 

sitter och läser igenom gamla dokument, hittade detta. det här
skrev jag och victor till varandra i 7an, tror jag, första gången vi
var tillsammans. att läsa detta nu gör mig helt varm i kroppen, det
stämmer in så bra efter 4 år. det har alltid varit jag och victor på
någotvis, enda sedan 7an och jag vet att både han och jag visste
det hela tiden, att det en dag skulle bli vi två, och nu sitter vi här,
kärare än någonsin. att få dela mitt liv med dig victor har jag
velat så himla länge och nu är du mina andra halva,
fan vad jag älskar dig min bästa!


  
utan dig, inget mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0