att älskas utav dig är det vackraste för mig

imorse när jag vaknade med dig på mitt bröst så tänkte jag på hur in i helvetes jävla kär jag verkligen är i dig, på hur bra du får mig att må och på hur lycklig och varm du kan göra mig inombords. alla stunder då vi verkligen skrattar och mår bra med varandra och alla stunder då vi verkligen gråter och är ledsna med varandra, utan dom stunderna skulle jag aldrig klara mig. vi liksom delar ju allt med varandra, hela våra varsina liv blir ju vårat liv tillsammans. glöm aldrig att du är min kraft och glädje älskling, du är liksom min andra halva, min bättre häft♥ 

bullen, du är också min underbara, fantastiska, vackra bästavän och pojkvän. du är verkligen den mest underbara människa jag träffat i hela mitt liv. jag hoppas så att vi kommer få flera lyckliga och många år tillsammans. jag hoppas verkligen på en ljus framtid med dig, du och jag tillsammans. du och jag, jag och du. stark var för sig. starkast tillsammans. med dig skulle jag kunna leva utan alla pengar i hela världen och ändå vara lycklig. så länge jag har dig har jag allt jag behöver och pengar kan inte ens jämföras med något så värdefullt som dig. du är det mest värdefulla i mitt liv.

jag fick bara lov att skriva denna text, jag tittade precis på våran fina tavla som vi gjorde sommaren då vi blev tillsammans. vår fina tavla som hänger över min säng, vår fina tavla som består av så många fina bilder på dig och mig och även så många fina ord, som t.ex. du och jag bullen, för alltid osv. tavlan jag tittar på varje gång innan jag går och lägger mig. likså som att du är det sista jag tänker på innan jag somnar.. och det första jag tänker på när jag vaknar. för dig skulle jag göra allt, offra min högra arm om det så behövdes.

jag älskar dig mest i hela världen♥  /förevigt din emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0