EN LITEN MENING

trots att jag mår som jag mår idag så var gårdagen underbar, hade världens mysigaste dag med pojkvännen min. just nu ligger jag nedbäddad i sängen. lite feber, ont i ryggen och huvudet är tungt som en sten. jag hatar att vara sjuk, verkligen hatar! men vet ni vad som får en att le så in i helvetes jävla mycket under dom här stunderna? en liten mening bestående av 6 ord.

en liten mening fick mig att lysa av glädje. idag när jag satt på bussen hem och försökte gömma mig i min luva blek som ett lik så pussar victor mig på kinden och säger; du är så himla vacker emma. då förstod jag ännu en gång, fan vad jag älskar honom. och fyfan vad värt livet är att leva, även när man är sjuk, likblek och när man tycker sig själv är den fulaste i hela världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0