ÅR 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes
Några nyårslöften? 
brukar inte ha nyårlöften
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
Vilka länder besökte du?
thailand och turkiet tror jag
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
26 juni och 7 november
Vad var din största framgång 2010?
alla mina betyg
Största misstaget?
spelar ingen roll längre
Bästa köpet?
en varsin bok till mamma och pappa som jag och maja skrev i
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, lätt
Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänner har varit dom bästa detta år 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
skisser för sommaren, mikorfonkåt, i will survive osv
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer?
levt i nuet
Favoritprogram på TV?
har inga favorit tvprogram
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
firade den med släkt och pojkvän.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
typ, t-shirt, jeans, skinnjacka och leggings, tunikor.
Den bästa nya personen du träffade?
amanda lindkvist♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0