22:05

trött som få på allting just nu. trött som fan på att mitt hår inte ser bra ut och att jag inte har tid att fixa det. måste egentligen slinga det, men hur fan ska man hinna med en sådan sak då man har 23874 grejer i skolan den här veckan? trött på skolan är jag också, så in i helvete. trött på att gå i den här jävla årkursen, helt enkelt så är jag så jävla trött på att skriva OP2 på alla mina prov och inlämningsuppgifter.
 ge mig sommarlov. nu tack.


önskar så att jag bara kunde få åka iväg för ett tag, ta med mig min älskling och bara vara med honom, han som jag älskar mest i hela världen. bara jag fick några dagar med honom, så jag kunde samla lite kraft och komma tillbaka och göra allt det där sista så jävla bra innan sommarlovet börjar. men nej nej.

nu ska jag sluta skriva massa depp. tillbaka till verkligheten och
krama min historiabok är vad jag ska göra. FYFAN VAD KUUUUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0