ORD SOM FÅTT MIG ATT VÅGA SE FRAMÅT

"allt blir bra ska du se gumman, du är en klippa som som många beundrar, kom ihåg det. du är klok som en bok"

"emma jag vet att det är tungt nu men det kommer att bli bra igen. jag lovar, efter regn kommer solsken"

"ångra inget, det tar bara energi. ladda om istället och se framåt- där väntar lyckan"


alla ord du gett mig under den här tunga tiden, alla gånger du kramat om mig,
alla gånger du kämpat tillsammans med mig när jag varit ner på botten,
alla gånger du ha fått mig att våga tro på en framtid under den senaste månaden, alla gånger då du
sysselsatt mig med saker för att jag inte ska sitta inne på mitt rum och bli helt galen av alla tankar.
allt du gjort för mig. finns inget jag kan säga. DU ÄR ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0