MINA TEXTER

har precis varit och handlat med pappa.
när jag kom hem läste jag ett meddelande
av en tjej som jag fått på facebook.
hon skrev så här;

Kom in på din blogg genom en annan blogg.. kan inte sluta läsa allt du skriver,
det är så fint och jag blir berörd av varenda ord. jag kan inte säga att jag vet vad du går igenom,
men jag förstår och dina ord gör ont, du skriver så vackert så jag blir tårögd!

det är så många som sagt så mycket underbart om mina texter.
ni är underbara. jag kan inget annat än att säga; TACK SÅ HIMLA MYCKET!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag håller helt med tjejen som sa det där!

jag blir helt berörd när jag läser det du skriver, vissa gånger får man tårar i ögonen. de är så fina texter!

och som jag har förstått igenom dem går du igenom en svår period, jag önskar att den börda du bär lättar, man kan inte annat än att känna sympati, och vilja hjälpa dig på något vis, när man läser det du skriver. önskar dig allt gott!

2010-10-18 @ 17:21:27
Postat av: emma

oj, vad varm jag blir när du skriver så där!

verkligen tack, jag blir så glad när jag verkligen får höra att det jag skriver kan kännas genom bara några ord. ännu en gång, TACK TACK TACK<3

2010-10-18 @ 17:45:32
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0