.


bara för att ett av alla våra kapitel i ditt och mitt liv har tagit slut så verkar folk tro att vi inte ens kan se på varandra längre? hallå, det här är den enda människa jag kan utan och innan, och han är den enda som kan mig till 110%. han var min bästa killkompis innan vi blev ett och det är han än idag. jag är glad att vi har den relation vi har till varandra i dagsläget (även fast jag är väldigt ledsen över det som hänt) och att vi inte bara sagt "hej då förevigt" till varandra. vi umgås, håller kontakten och fortsätter vandra, fast på en annan väg i livet. vi har bytt och tagit en annan riktning. jag och victor att haft något enda sedan 7an, inte en chans att jag klarar mig utan denna människa. det har alltid varit emma och victor, på något sätt.


Kommentarer
Postat av: sophia

jag måste erkänna att jag faktiskt också fäller några tårar till dina inlägg, jag gjorde faktiskt det nu. Jag önskar mest på jorden att allt bara ska bli bra igen, jag vill att det ska bli ett lyckligt slut, vilket det komma bli oavsett vad som än händer <3. Jag tycker du är så otroligt stark emma! puss på dig <3.

2010-10-06 @ 21:16:55
URL: http://sophiarickling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0