ATT PÅVERKAS AV EN ANNAN MÄNNISKA

sitter här framför datorn och ler, fast jag egentligen borde plugga. jag kom och tänka på en sak också. tänk att en annan människa kan påverka en så mycket! det är fan inte rätt egentligen. under den här tiden, då jag mått som jag mått. har jag gått ner 4 kilo, jag har vaknat med magont och en klump i magen varje morgon. jag har behövt ligga i fosterställning en stund innan jag kunnat gå upp OCH det är bara pga en person i denna värld.

min kropp regerar på ett sätt som jag inte kan styra över. och oj vad jag i dagsläget önskar att min kropp aldrig reagerade så. i dagsläget mår jag mycket bättre. okej, jag väger fortfarande 4 kilo mindre än vad jag brukar och magontet finns fortfarande. men inte på samma sätt OCH det finns bara en enda väg för mig  nu. jag ska tillbaka, och jag är påväg...
starkare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0