vill dela med mig av det min underbara josephine skrev till mig

Min vän, vad som än händer så kommer jag alltid finnas där för dig.
Jag vill inget annat än att se dig lycklig och att veta att du mår bra.
Vi alla gör val i livet och dem gör vi med våra känslor, vilket jag tycker är helt rätt.
Låt livet ta med dig och tänk inte för mycket.
Livet är inte enkelt och kommer aldrig att vara.
Men man ska göra val i sitt liv som får en att känna sig lycklig.
Sen får man se vart framtiden tar en.
Att börja på samma kula om och om igen på grund av sina känslor är inte alltid fel.
Bara inte själen tar alldeles för stor skada.
För jag vill inget annat än ditt allra bästa.
Jag vill se dig växa upp lycklig.
/josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0