UNDERBARA NI, DET ÄR ERA ORD SOM GÖR MIG STARK

emma, jag blir så ledsen av att höra hur illa du blivit behandlad. det gör ont i hjärtat, och jag själv skulle aldrig vara sådär stark. men emma, jag vet att du klarar dig så mycket bättre utan någon som får dig att må dåligt. du är en av de starkaste personer jag vet! kärlek till dig min vän♥ /S

jag är nog den stoltaste systern i hela världen. du vet att han inte är värd dig för fem öre, du är värd någon så mycket bättre. men fan emma, fan vad stolt jag är, att just jag har den starkaste systern i hela världen. blod är tjockare än vatten & jag kommer älska dig i all evighet♥ /M

jag känner mig tung av att får höra din sorg emma. att få vara med om något så hemskt, det ska inte en människa någonsin behöva uppleva, allra helst inte av någon man älskar. även fast du haft det så jobbigt nu, så reser du dig upp igen. emma du är så stark. du är min förebild. att klara av något som det här kan bara göra dig starkare som person. men det går inte att tänka så, inte just då och inte just nu. men emma du får aldrig glömma dig själv, du är en underbar människa. glöm aldrig bort att det finns så många som bryr sig om dig och vill ditt bästa. emma eklund du är en stark, glad och en otroligt härlig människa. glöm inte bort dig själv, glöm inte bort vad som är bäst för just dig♥  /J


Kommentarer
Postat av: sofie

<3

2010-11-01 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0