ME, MYSELF AND I

hur många gånger har du varit kär? jag är kär
favoritgodis: lakrits
coolaste stad du har besökt: jag vet inte
action eller Skräck? skräck
ville du bli när du var liten: fotbollsproffs
när fick du din första kyss: 12 år, tror jag
hur var du i mellanstadiet/högstadiet? pluggis
vad är du beroende av? hudkräm, läppglans, närhet
dagens roligaste händelse: jag fick träffa mina efterlängtade vänner!
dagens tråkigaste händelse: klockan ringde 07:00 imorse
dagens humör: glad och trött
vilka tv-program följer du? så mycket bättre
vad gillar du mest med dig själv? en trevlig, glad och otroligt ärlig människa
vad gillar du minst? jag är lat
vad är det roligaste du vet? att skratta tills tårarna rinner
har du något motto? tro på dig själv, du är starkare än vad du tror!
hemlig hobby? haha, nej
något vi inte vet om dig? jag har varit blind på ena ögat pga av en fotbollsskada
vad ångrar du? varför lägga energi på att ångra? gjort är gjort!
vad önskar du? jag önskar mig en bra framtid med mycket lycka
vad klarar du inte dig utan? familj, pojkvän och mina vänner♥
vad gör du helst en vardag? sover tills jag vaknar, helst med victor. sedan umågs med min kärlek eller en underbar vän
vad gör du helst en lördagskväll? myskväll eller party
vad har du mest av i din garderob? kläder?
drömjobb? jag ska blir barnmorska

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0