jag. är. typ. ganska. trött.

som sagt så skulle jag försöka komma i säng i tid igår. men precis innan jag skulle stänga ner datorn och krypa ner i sängen så skriver älskling till mig att han tycker att jag ska komma och pussas lite. så jag traskar ut i kylan, mitt i natten vid 23 någongång och halvjoggar till honom (det var så himla kallt). väl framme sitter han klarvaken och pluggar, så jag sätter mig och hjälper honom litegrann. när klockan börjar närma sig 00:30 somnar jag som en platt fisk i hans säng. helt död. så sovmorgonen imorgon kommer vara efterlängtad efter alla sena kvällar och en hel veckas jobb. (jo, det är mycket jobbigare att jobba än att gå i skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0