JAG ÄLSKAR DIG

jag vet inte vad jag ska skriva för att du ska förstå.
du kommer ändå bara skriva så mycket bättre och vackrare.
jag vill kunna beskriva för dig, genom bara min ord
hur jävla mycket jag älskar dig och hur mycket
din och min vänskap betyder. det finns ingen som du, 
ingen som jag och inga som vi. inga delar det du och
jag gör, vår vänskap. vår vänskap, som jag skulle kunna
göra vad som helst för. du är vännen som hållt
mig i handen varje gång jag inte orkat gå själv. 
du är vännen som gett mig dina leenden när mina
inte fanns. du är vännen som offrat allt för mig, 
bara för att jag ska få må bra. det finns ingen 
som du josephine jäderqvist.

jag önskar alla hade en människa som dig i sitt liv.
 du och jag, jämt♥


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag blir helt varm i kroppen när jag läser det här, du är bara för underbar emma. Vår vänskap slår allt. Du och jag hjärtat!

2010-11-09 @ 16:07:05
URL: http://josephinejaderqvist.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag blir helt varm i kroppen när jag läser det här, du är bara för underbar emma. Vår vänskap slår allt. Du och jag hjärtat!

2010-11-09 @ 16:07:05
URL: http://josephinejaderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0