I BRIST PÅ ANNAT

STEG 1
Namn: emma eklund
Födelseplats: på BB i uppsala
Bor: grillby
Ögonfärg: grön
Hårfärg: just nu ljust
Skostorlek: 37
Civilstatus: pojkvän
Höger eller vänsterhänt: högerhänt


STEG 2
Skor som du bar idag: ett par fula svara kängor
Motto: tro på dig själv, du är starkare än vad du tror
Rädsla: att bli sårad. framtiden skrämmer mig också


STEG 3
Första tanke när du vaknar: jag orkar inte gå upp
När somnar du: runt 23 någongång


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Frasses: donken
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: jag vet inte
Choklad eller vaniljglass: vanilj


STEG 5
Svär du? ibland
Sjunger du? bara för mig själv
Duschar du varje dag? typ
Gillar du skolan? helt okej
Har du bra självförtroende? duger
Kommer du överens med dina föräldrar? absolut


STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? yes
Shoppat? tror faktiskt inte det
Ätit en hel ask müsli? haha, nej
Ätit sushi? nej tyvärr
Stått på scen? nej
Skejtat? haha, nejdu
Bakat? yes
Stulit? absolut inte
Rakat dig? ja
Kysst någon? ja
Kramat någon? ja
Haft sex? ja


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? nej
Varit full? ja
Blivit kallad hora? inte vad jag vet
Blivit nerslagen? nej
Busringt någon? alla har varit barn
Gjort något som du ångrade? jadå
Fått IG i nått ämne eller på något prov? nej
Kastat en sten på nån ruta? haha, nej


STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? nelton och moa
Hur vill du dö? nöjd och lycklig
Vad vill du bli när du blir stor? barnmorska


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? dom är få
Antal CD-skivor du äger? många, fast jag lyssnar aldrig på dom
Antal piercings? öronen och naveln
Antal tatueringar? inga alls
Hur många gånger har du varit med i tidningen? jag vet inte


STEG 10
Vad ska du göra i sommar? fylla hela 18 år
Vad ska du göra i vinter? längta efter värmen
När tar du studenten? 2012
Vad gör du efter gymnasiet? pluggar till sjuksköterska
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? yes
Vad händer till helgen? imorgon ska jag plugga, träna och sen träffa victor
Vad vill du helst göra just nu? äta mat


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? jag har redan världens bästa
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ansiktet, ögonen bla
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? jag vet inte
Vem är den perversaste person du känner? rebecca lund, haha
Hur många gånger har du varit utomlands? har inte räknat
Vilket land är bäst? thailand, utan tvekan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0