- skriv en person..

.. som du älskar av hela ditt hjärta – min familj
.. som du skulle offra livet för – maja
.. som är den som smartaste du känner – min mamma
.. som alltid får dig på strålande humör – stina öberg
.. som får dig att le när allt känns tungt – josephine jäderqvist
.. som är den omtänksamaste du vet – evelina valgeborg
.. som är en föredetta bästa vän – josefine jarvas
.. som är snygg – rebecca lund
.. som är en riktig vän – amanda lindqvist
.. som är din älskling – victor jegendal
.. som är den galnaste du vet – gustav östgren
.. som är underbar – sophia rickling
.. som du kan prata med om allt – victor jegendal
.. som är din barndomsvän – linus bjerketun
.. som du saknar – cecilia alpin
.. som betyder mest – mamma, pappa, maja
.. som du har spenderat mest tid med – familj, pojkvän, vänner
.. som du tycker är snäll - mina flickor i klassen
.. som du har sportat med - julia gustafsson
.. som du skulle vilja krama just nu - bullen♥
.. som du inte har träffat på länge - agnes hellberg
.. som du vet saknar dig – cecilia alpin
.. som du träffade idag – mitt fotbollslag
.. som du tycker är söt – rebecca westerberg
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan – imorgon ska jag träffa alla gamlingar.. haha


Kommentarer
Postat av: Linus

<3

2010-11-14 @ 23:51:29
Postat av: emma

<3

2010-11-15 @ 15:24:42
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0