thailand

hej mamma, hej victor alskling, hej alla=)
klockan ar 10 och vi har precis atit frukost. resan hit gick super, ganska segt i slutet bara. Igar badade vi hela dagen, bade i poolen och i havet. Det ar super varmt och skont, over 30 grader om inte mer hela tiden. Hoppas ni har det bra dar hemma. Sjalv ska vi snart aka till nai harn och bada, snorkla och ha det bra. Blev ett ganska kort inlagg nu, en vi ska fixa internet till rummet senare. Da blir det langre inlagg med mer bilder osv. Vi hors, nu ska jag ut i varmen.

Halsa Sverige och kylan fran mig.
Stor kram!

Mamma och Victor, alskar er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Emma, skönt att den långa resan gick bra och det är ju värt det när man väl kommit fram. Själv har jag varit i stallet på morgonen och fodrat hästar, -14 grader så jag skulle gärna kunna tänka mig att byta med dig en stund; Ha det superskönt och hälsa alla. Kram Ullis (Victors mamma)

2010-01-03 @ 08:51:52
Postat av: Mamma

Tänk vad skönt och mysigt ni har! Pratade just med Maja och hörde att ni haft en mysig dag på stranden. Nu skulle ni visst få massage :-) härligt! Per och jag ska också på spa och mysa idag, vi är på väg till Yasuragi, Hasseludden :-)Mys allt vad ni kan och var rädda om er! Älskar er ofantligt, som alltid!! Vi hörs snart igen! Pussar från mamma

2010-01-03 @ 12:17:54
Postat av: Emma

Mamma, ah vad harligt med spa. Ja, vi ska pa massage nu, ska blir super skont. Men jag har brant axlarna sa vi far se hur det gar, haha. Halsa Per. Alskar dig, puss och kram.



Uills, ja verkligen. Det var vart varenda minut. Haha, sa mysigt i kylan och allt. Nej, jag har det verkligen super har i varmen, stor trivs. Ha det sa bra dar hemma nu och halsa hem till alla. Kram i massor.

2010-01-03 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0