SOL OCH BAD!

Min dag har varit super. Solat och badat hela dagen. Reda brant mig lite pa axlarna sa det svider lite. Jag som ska pa massage om en timme. Vi far se hu det gar. Ska bli valdigt skont iallafall. Sitter fortfarnade pa hotellets datorer som ni ser, eftersom dom sista bokstaverna i alfabetet inte finns med, haha. Men det var nagonting knas med internet till rummet. Men dom skulle forsoka fixa det. Hoppas det funkar, sa ni far se mer bilder och sa. Da kommer jag aven kunna blogga mer ocksa. Sa lange far ni noja er med detta. Ikvall vet jag inte riktigt vad som hander, forst massage nu om en timme da. Sen blir det ute och ata och shoppa lite antar jag. Kopte en strandklanning igar for 50kr och ett halsband till victor for 30. Sa man klagar inte pa priserna iallfall. Ater gor vi for ungefar 16kr per matratt. Nej, nu ska jag till rummet och ta en dusch innan massagen. Slanger kanske in ett inlagg ikvall om jag har tid. Annars hors vi imorgon antar jag. Tanker pa er dar hemma. Puss och kram.

(och du victor, duschen ar tummen ner)

Kommentarer
Postat av: Victor

Hej älskling!

Gud, de låter superskönt att vara i Thailand. Ligga i skolen och bara ta det lugnt. Själv försöker jag njuta av dem sista dagarna jag har kvar på jullovet.

Imorgon tar jag 9.20 bussen in och gymar med marcus, så det blir läggdags tidigt idag för ovanlighetens skull...

Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden hjärtat. Räknar redan ner dagarna, lalo<3



P.S ; Hälsa din nuvarande bästa kompis, haha!

2010-01-03 @ 22:51:26
Postat av: Emma

Ah, hej alskling! Ja, jag har det verkligen super skont har nere. Harligt, antar att du precis gymmat nu da. Skont att du far komma igang med det, som du velat sa lange.

Jag saknar dig ska du veta, idag borjade det kannas mest. Sa jag raknar dagarna jag med. Halsa hem. LALO LALO LALO! kyss<3

2010-01-04 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0