sista dagen i Thailand

Hej alla snyggingar! Det blev inget blogginlagg igar. Hann inte med det. Igar akte vi och solade och badade pa Nai Harn och pa kvallen akte vi som sagt till en marknad. Jag hittade ganska mycket, dock ganska lite till mig sjalv. Blev mest presenter till nara och kara dar hemma:) Vi kom hem runt 23:00, da var jag helt slut. Efter en dag i solen och en hel kvall med shopping sa blir man sliten. Jag somnade nastan pa direkten nar jag kom hem. Dock hade jag och Maja lite hemlangtan, sa vi lag och prata om hemma en hel del innan vi kunde somna. Men till slut sa.

Imorse nar vi vaknade blev det varan sista frukost har i Thailand. Dock at jag inte omelett som jag gjort dom andra 13 dagarna. Ska bli sa himla skont att komma hem och fa ata en riktig frukost dar hemma, och dricka ett glas mjolk. Ah, vad jag langtar efter mjolk om jag tanker efter. Sen idag sa akte jag, pappa, Maja och Linn till Kata Noi. Emil har tyvarr bivit magsjuk inatt, sa han och Karin stannade hemma. Hoppas verkligen det blir battre tills imorgon nar vi flyger hem. Dagen idag har varit bra, inte sa jatte bra vader. Solen har varit ganska mycket bakom molnen, men det har anda varit skont. Nu ar klockan 15:33 och vi ar redan tillbaka pa hotellet. Snart ska jag ta mig till rummet, duscha och  ta det lite lugnt. Sedan ska jag borja packa sa jag har det gjort, ska ju upp runt 06:00 imorgon. Ikvall blir det en sista shoppingrunda har i Kata.

Nu ar dom tva veckorna i Thailand forbi. Jag ar sa glad for solen, varmen och allting vi upplevt har nere. Men gud sa skont det ska bli att komma hem till Sverige igen. Hoppas ni har det bra dar hemma, fortfarande. Nasta gang vi hors ar jag hemma. En stor sista kram fran mig och Thailand.


kanske skriver nagot ikvall om tiden finns, annars hors vi nasta gang da jag ar hemma i Sverige..

Och Tessan, vi landar i Sverige 15:05 om allt gar som det ska. Men vi hors vall.. och ses gor vi ocksa imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0