regning dag...

Hej snyggingar:) Dagen blev inte alls som planerad. Imorse nar vi vaknade sporegnade det. Sa jag, pappa och Maja akte ivag och shoppade. Karin stannade hemma och vilade och gick pa massage. Emil och Linn var som sagt med sin farfar. Jag hittade inte sa mycket, men jag kom hem med en troja och en bikini. Kopte egentligen tva st bikini men den ena var tyvarr for liten. Sa den far vall Linn eller nagon ta. Dagen gar sa mycket segare nar det regnar och ar trist(men javlar vad varmt det ar enda). Sa imorgon hoppas jag pa sol och varme sa man kan lagga sig pa solstolarna framfor det vackra havet. Thailand ar verkligen helt sjukt magsikt vackert pa det sattet. Imorgon har jag redan varit har i 7 dagar, en vecka. Det innebar att jag redan varit har halften av tiden, javlar vad snabbt det har gatt. Fast borjar fa lite hemlangtan. Men ska nog klarar en vecka till, det tror jag... Hah, fast egentligen har jag ju inget val sa:) Det har med bilder pa bloggen gar inte heller sa bra, man kan inte lagga in nagra bilder pa hotellets datorer och det tradlosa internetet har verkar inte ens finnas. Borjar fan tveka. Sa bilderna far jag lagga in nar jag kommer hem antar jag, lite trakigt. Men kan tyvarr inte gora sa mycket.

Hoppas ni har det bra dar hemma i ett kallt Sverige, har hort att det ar riktigt kallt nu, eller? Hur manga grader ar det? Sjalv trivs jag som en fisk i vattnet har i varmen. Vi hors imorgon. Puss


victor alskling, 9 dagar kvar nu... sen ar jag i din famn! saknar dig sa.

Kommentarer
Postat av: Ullis Jegendal

Vad skönt du verkar ha det, synd att det regnar bara. Det kan du nog iof stå ut med istället för våran kyla med -23 grader igår, idag bara -12. Värre är det uppåt norr där de har upp emot -40 grader, så det är nog inte alltför roligt för de som valt en fjällen resa på lovet. Ha det så got och hälsa.

2010-01-07 @ 16:43:39
Postat av: cajsa

jag kan gärna ta bikinin. Behöver en :)

Puss ha det super bra skönt :)

Iskallt här hemma :/



Puss och Kram Cajsa

2010-01-07 @ 20:19:51
URL: http://minicajsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ullis, usch fyfan jag horde att det hade varit kallt. Men -23, javlar. Ja, stackars dom som ar i fjallen. Pappas kompis ar dar pa skidsemester nu, han sa att det bara var att aka ett ak, sen in i varmestugan ett tag sen ut igen. Ha det sa bra sa ses vi om en vecka. Hasla hem<3



Cajsa, jag tror bikinin ar for stor for dig. Men man vet aldrig. Puss och kram. Halsa pappa, simon och victor!

2010-01-08 @ 12:24:50
Postat av: Tessan

Hej tjejer igen!!

Ni är super fina på era modell bilder en sån bild på er 2 vill man ju ha,jag och farmor sa ju det när vi skjutsade hem dig till Grillby Emma,så nu får ni ge mig och farmor varsitt sånt kort på er :)

Här är det bara 15 minus idag,usch.

Njut,njut tjejer för sen tar det ett tag innan solen kommer till Svedala,hälsa hela gänget

kram å puss Tessan

2010-01-08 @ 12:35:56
Postat av: cajsa

Om du inte gett bort den till Linnän så kan jag ju alltid prova den :)



Men du bestämmer <33

Ha det bäst och hälsa alla :)

2010-01-10 @ 18:55:41
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0