phi phi island

klockan ar 23:36 har och jag ska snart sova efter en dag pa Phi Phi Island. Har haft en underbar dag, som vanligt. Blev ett blogginlagg anda, men skriver inte sa mycket. Ar helt slut efter en dag i solen. Sa berattar mer imorgon nar jag kommer tillbaka till varat hotell vid Kata Beach. Imorgon ska vi aka bat ut pa havet och kolla runt on. Ska bli kul, sa imorgon ar det uppstigning runt 08:00, da det ar mitt i natten hemma och ni ligger och sover:)! Nej, nu ska jag vidare till rummet for att krypa ner i sangen!

och hemlangtan, den borjar komma pa riktigt nu.. innan da jag trott jag langtat har inte varit nagonting mot nu. Jag langtar hem till min egna sang, till duschen hemma, tilll mamma, till stina, till victor famn. Men men, det kommer.. nu ska jag ta vara pa mina sista dagar har i Thailand, har i varmen! Hoppas ni fortfarande har det bra dar hemma. Stor kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se en del sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0