phi phi island imorgon

Da var annu en dag med sol over. Det har varit hur varmt som helst idag. Helt klarbla himmel med stralande sol. Man lag i vattnet typ hela tiden. Man klarade knappt av att vara i solen langre an 15 min. Vi var aven pa en ny strand idag dar vi aldrig varit, Kata Noi. Det var en lugn strand med inte sa mega mycket folk. Sen at vi pa nagon mysig resturang en bit ifran strand, det ar sa skont att komma till skuggan ett tag nar man bara ligger i solen hela tiden. Jag tog en sallad och en macka till lunch. Jag ar helt trott pa thaimaten nu. Ater ofta pasta, sallader och mackor och sant nu. Det blev ju som sagt valdigt mycket thaimat forsta veckan. Ja, och nu ar det bara fyra dagar kvar i solen och fem dagar tills jag ar hemma i Sverige igen. Det har gott fort maste jag erkanna, fortarare an jag trodde att det skulle ga. Trakigt att man maste hem till kylan nar man stortrivs i varmen. Men det ska anda bli sa otroligt skont att komma hem. Ingenting ar sa bra som hemma. Som sagt borta bra men hemma bast, det stammer verkligen.

Som sagt sa aker jag till Phi Phi Island imorgon. Blir uppstigning nagon gang vid 06:00. Vi blir hamtade runt 07:00 och sedan aker vi till baten. Tar ungefar 2 timmar till Phi Phi. Sedan stannar vi dar hela dagen och sover over tills onsdagen. Sa jag bloggar nar jag kommer tillbaka pa onsdag kvall. Hoppas ni mar bra dar hemma. Tanker mycket pa er. Vi hors pa onsdag! Kramar i massor!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Det låter som om du har det hur underbart som helst! =) Tur att du hinner komma hem tills jag flyttar så du hinner vara med på inflyttningsfesten med fotbollslaget! =) Ta vara på de sista dagarna nu! Miss you gumms! ;) Hälsa de andra från mig! Puss å kram!

2010-01-11 @ 18:16:39
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, och det ar precis vad jag har! Ja, gud vad kul.

Kul att du kunde ha det for fotbollslaget! Puss och kram

2010-01-13 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0