Nai Harn

Ah idag var det antligen sol. Vi akte till varan favorit strand nai harn med Anna, Nutte och Linnea. Sa idag blev det mycket sol och bad med hoga vagor. Aldrig varit med om sa hoga vagor i hela mitt liv. Sa vi hade det valdigt kul idag. Nu sitter jag och Maja har vi datorerna nyduschade och vantar pa kvallen. Pappa och Karin ar och bokar en endags resa imorgon till Coral Island. Ska bli valdigt mysigt, vi har hort att det ar en valdigt fin o. Ikvall ska vi ut och ata, som vanligt. Sista kvallen med Anna, Nutte och Linnea. For imorgonbitti gar deras plan hem till kalla Sverige.
Dagen har varit ganska vanlig och lik dom andra. Men men, imorgon hoppas jag att jag har mer och beratta efter utflykten. Hoppas ni har det bra dar hemma, jag saknar er!
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får det mysigt på utflylten :-) Själv ska jag köra ett box-pass i Rackethallen im när de har öppethus. Cajsa ska dansa Afrikanskdans men det hoppar jag, de är inget för mig!! Simma lungt! Längtar efter er! Många pussar och kramar från er mamma

2010-01-08 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0