Freedom Island

Hej igen. Annu en dag i solen. Som sagt sa akte vi ut till Freedom Island, det var helt underbart. En ganska liten strand med hoga vagor. Det var super harligt att ta baten ut pa havet och se alla strander osv. Fast det gunga lite, och det tycker jag ar sjukt obehagligt eller kanske mer laskigt. Kanns som man ska ramla av. Nu sitter jag har pa hotellet efter en dag  stranden, det regnar som bara den. Jag och Emil sitter vi datorerna, Maja och Linn gick och handla godis. Dom har en affar med svenska godissorter. Pappa och Karin ar och handla lite. Ikvall vet jag inte vad som hander. Man ar sa sjukt trott efter dagarna i solen, igar gick vi barn in pa rummet redan vid 22. Men jag somnade inte foren 23.30 kanske. Hade ganska svart att somna igar, hade brant oronen, sa hur man an lag sved det. Ja, det finns vall inte sa mycket  mer att skriva. Jag hoppas det dar javla internetet till rummet funkar snart, blir sa trott, dom verkar inte direkt snabba har nere. Har mycket bilder att visa er iallafall. Vi hors imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Freedom Island, vilket härligt namn på en ö! Själv känner jag också freedom efter att ha jobbat några timmar för att nu vara ledig igen :-)



Jag jobbade hemma och Fia kom också hit så vi satt tillsammans, kul och effektivt!



Snart ska jag åka till Enk, tror det blir Monopol med Dennis, Per kommer också så jag krossar nog båda. Sara tror jag inte gillar Monopol mest.



Nu är det dags för en soppa...mkt soppa i dessa dagar, men känner mig grymt laddad!



Tusen kramar Mamma

2010-01-05 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0