En vanlig stranddag!

Hej! Vanlig dag i solen. Idag gick vi till den narmaste stranden och spendera vara dag dar. Helt vanlig dag
med sol bad och aven lite strandtennis. Jag och Maja har rekordet pa 158. Fast vi tappade aldrig bollen, utan en thailandare kom och tog bollen medans vi hade den i luften, javligt irriterande. Nu ska jag snart till rummet och duscha av mig osv infor ikvall. Vi ska ut och ata  med Anna, Nutte och Linnea. Skulle aven vilja hinna med en massage men det far jag nog ta pa stranden imorgon. Vet inte riktigt vad som hander imorgon, da ar det bara jag, Maja, pappa och Karin. Emil och Linn aker till sin farfar som bor har i Thailand och haslar pa. Ganska trakigt inlagg, men jaja:) vi hors. Stor kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-01-06 @ 18:46:45
Postat av: Mamma

Vad synd att han tog den, ni hade säkert kommit upp i 300 annars ;-) Ni får göra ett nytt försök im! Tusen kramar från ett iskallt Sverige (i natt var kallaste natten på hundra år, tror jag det var...)

2010-01-06 @ 18:49:54
Postat av: Emma

Haha, vi forsokte igen men trottnade.

Ja, jag har hort att det ar riktigt kallt.

Stor kram

2010-01-07 @ 12:02:06
Postat av: Tessan

Hej tjejer!

Va glada att ni är i ett underbart Thailand och myser,här är det kallt,bara 14 minus idag så riktigt varmt mot 22 minus,usch för vinter.

va fina era bloggar är :)

Sola för mig och Edi,vi ses nästa lördag,visst va det 15.15 ni landar på Arlanda,pappa gjorde mig förvirradnär han sa 17?? Så hör med han eller Karin. Hälsa alla från mig och Edi,och självklart farmor :) :) :)

puss å kram faster

2010-01-07 @ 12:06:16
Postat av: Emma och Maja

Hej Tessan!

Ja, jag har hort att det ar riktigt kallt hemma nu. Har ar det harligt varmt! Jag ska hora med pappa och Karin om vilken tid det ar sa hors vi. Hasla Edi och Farmor. puss och kram

2010-01-08 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0