coral island

Har precis kommit hem efter en dag pa Coral Island. Det var nog den mest fantastiska plats jag varit pa. Hur vackert som helst. Forst kom vi till nagon liten strand dar en familj bodde. Dar var det inte sa fint, men det fanns hur mycket fiskar som helst att se. Sa dar snorklade vi mest. Sen akte vi till en storre strand. Ni vet san har fin vit strand som man bara sett pa kort innan. Sa fin vit strand var det med helt isblatt vatten. Hur underbart som helst. Sa dagen har varit den basta dagen hittils i Thailand. Nu sitter jag har, hur trott som helst med varldens huvudvark. Den kom som bara sa dar efter jag och Emil sprungit stranden, antar att jag fatt i mig for lite vatten. Sa ska snart ta mig till rummet och duscha och sedan lagga mig i sangen och lasa min bok. Den ar hur bra som helst. Sa den spenderar jag mycket tid med pa stranden, haha! Imorgon blir det varan favoritstrand Nai Harn tror jag. Helt vanlig dag antar jag innan Phi Phi Island. Nu ska jag till rummet. Vi hors imorgon. Stor kram

Hemlangtan borjar ocksa komma mer och mer, igar kom dom forsta tararna efter ett samtal med victor...



En bild till! Jag och Emil i taxin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0