4 januari

Tjena snyggingar! Har precis kommit hem fran en dag pa stranden. Annu en gang blev det en ny strand, ganska stor. Men valdigt harlig, med stora vagor. Annu en dag med sol och bad. Imorgon ska vi ga upp tidigt och aka till en o. Dar vi ska vi spendera hela varan dag i varmen. Ska bli mysigt att aka ut med baten pa det stora vackra havet. Nu ska jag snart ta mig vidare till poolen och ligga dar dom sista timmarna i solen. Sedan in och fixa mig, ikvall ska vi mota upp Anna och Nutte och dereas dotter Linnea (Anna ar Karins syster) och kaka middag med dom. (victor sag du att jag skrev middag, hah) Sedan blir det vall lite shopping som vanligt tror jag. Forresten, jag forlangde naglarna igar och gjorde fransk manikyr. Det tog 2 timmar, helt sjukt. Satt dar fran 23.00 till 01.00. Hade sa ont i rumpan efter ska jag saga dig, sa jag hade inga problem med att somna igar iallafall. Som ni fortfarande ser sitter jag kvar vid hotellets datorer. Men igar under tiden jag fick massage, regnad det som bara den och askade. Sa imorse nar vi vaknade funkade inte en enda dator pa hotellet. Varken datorerna eller internet. Sa dom har vall fixat datorerna nu under dagen, sa haller fortfarande tummarna att jag tillslut kommer kunna fa internet pa rummet. Sa vi far se hur det gar med det. Nej, nu ska jag vidare. Vi hors imorgon. For ikvall finns ingen tid for bloggning. Vi hors. Puss


Saknar dig Victor, LALO!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj två timmar, det var länge! Men förstår att ni är snygga nu :-) Låter härligt med bad, värme och sol! Själv har har jag också badat ute, men då i -10, i luften alltså, men vattnet var ca 40 gr så det var jättemysigt! Längtar efter er båda Pärlor, det känns bra att ni har det toppen! Många stora kramar till dig och Maja Puss! Love U!!!

2010-01-04 @ 15:15:18
Postat av: Moster

Vad härligt ni verkar ha det!!! Vad fin du är på modellbilderna! Måste ha ett sånt på dig att hänga bredvid Maja på väggen. Hälsa alla, och njut av värmen för här hemma är det KALLT...

Kram Sara

2010-01-04 @ 22:56:32
Postat av: Emma

Mamma, Ja, tva timmar. Helt sjukt. Vad mysigt. Langtar efter dig med. Vi ses om 11 dagar. Halsa Per. Stor puss och kram. Alskar dig.



Moster, Ja, vi har det super har.

Tack sa mycket, klart du ska fa en. Halsa hem.

Stor kram!

2010-01-05 @ 11:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0