13 Januari

Hej igen! Nu ar jag tillbaka i Kata efter min andra dag pa Phi Phi Island. Det var hur mysigt som helst. Standen och on var fantastisk. Lite for mycket folk for min smak, men annars var det super mysigt. Utfykten idag var ocksa hur mysig som helst. Vi akte runt on och badade pa olika stallen osv. Sa nu sitter jag har helt slut. Lag precis och laste min tredje bok for semestern. Bocker har verkligen varit mina basta vanner har nere. Men nu borjar den tredje ta slut och jag vill det verkligen inte. Da kommer jag inte ha nagon pa planet hem. Jaja, nog om bocker.
Ikvall blir det bara lugnt, vi ar helt slut efter dagen. Sa det blir ut och kaka nagonstans tror jag sen hem igen. Imorgon blir det daremot nagon marknad pa kvallen. Ska bli roligt:) och nu ar det aven bara tva dagar kvar... bara tva dagar och tre natter tills jag ar hemma igen, skont! Ska faktiskt bli skont att komma hem till vardagen igen. Att man kunde langta efter den sa har mycket visste jag inte, haha:)

Hoppas ni har det bra fortfarande, ni sitter vall antingen och jobbar eller gar i skolan just nu! Sjalv ar klockan 19:23 har nere och jag borjar kanna mig valdigt trott, har ju varit uppe sen 07:30 imorse. Nej, nu ska jag tillbaka till min harliga bok pa rummet. Vi hors imorgon. Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jegendal

Hej Emma, ja visst är det konstigt att man längtar hem till kalla sverige och vardagen när man har det så bra, men så är det ju alltid, och borta bra men hemma bäst - stämmer nog. På ett av våra hotell i Thailand fanns det en hel bokhylla med böcker där man kunde lämna dem man läst och ta någon ny, de flesta böckerna var på svenska dessutom så det kanske vore nåt för dig att leta efter så du får nåt att läsa på hemresan. Rena döden att sitta på den långa flygresan utan en bok. Lycka till och vi ses snart pepparkakan. Kram Ullis

2010-01-13 @ 19:00:25
Postat av: Moster

Tjena tjejen!

Er vill man väl inte träffa på ett tag när ni kommit hem så bruna som ni kommer vara.... jag är en riktig blekfis..ha,ha!!!

Hoppas du hittar nåt att läsa på planet, alternativt får du hushålla på din sista bok!

Ska bli såå kul att höra och se bilder när ni kommit hem. Hälsa alla! Kram Sara

2010-01-13 @ 19:44:55
Postat av: Emma

Ulrika. Ja det ar sa konstigt egentligen, nu langtar jag hem sa det bara danar om det. Ja, precis. Vi har en bokaffar precis aldelles bredvid varat hotell, men dar finns tyvarr inga bocker for mig. Kopte dock en nar jag var pa Phi Phi Island, men den laste jag ut pa en dag. Sa hade nog behovt kopa tva. Men det loser sig hoppas jag:) Ja, det gor vi, imorgon till och med. Halsa hem. Stor kram



Moster. Haha, sa brun ar jag inte:) Ska bli kul att komma hem och beratta allt for er, plus att visa bilderna. Hasla hem. Puss och kram

2010-01-15 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0