INGEN VET DET VI VET

sitter här hemma och gör inte ett dugg. helt själv dessutom. jag tråkar typ i 180. har suttit hemma själv nu alldeles för länge, ensamheten har övergått från att det varit skönt att vara hemma själv till alldeles för tråkigt. men mitt i allt detta tråkiga plingar min mobil till. min underbara pojkvän skrev ett sms. "jag älskar dig över allt annat på denna jord emma eklund." bara dom få orden gjorde mig varm i hela kroppen. bara dom få orden gjorde min tråkiga kväll till en kväll med ett leende på läpparna istället. bara dom få orden fick mig att bli lite kärare än vad jag redan är.  

jag önskar att jag var lika bra på att beskriva min glädje som sorg. att jag kunde beskriva för er hur jävla dunder kär jag är. men jag kan inte. ni måste uppleva detta själva. alla lyckliga minnen jag delar med min fina pojke, jag kan inte beskriva dom. dom är för fina för att kunna få ner i ord. jag kan inte få fram lyckan genom att slå på tangenterna. det går bara inte. det finns bara två människor i hela världen som verkligen vet vad jag skriver om just nu. två människor av alla 6,6 miljader. bara två små människor. jag vet och en människa till. människan som jag skulle göra allt för. gå igenom eld. trampa på spikmattor. verkligen allt för. jag vet och en till.

ingen vet det vi vet, min underbara finaste victor jegendal♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0