den äkta kärleken, min kärlek♥

Vad heter han – karl victor jegendal
Hur gammal är han – fyller 18 år den 23de februari
Vad kallar du honom – älskling, baby, hjärtat, bullen
Vad har han för ögonfärg – blåa
Hur länge har ni känt varandra - sen ungefär 4an/5an
Hur länge har ni varit tillsammans  - sedan den 26 maj 2009
Hur träffades ni - vi har varit nära vänner enda sedan 7an
Vad gör ni när ni träffas- från allt till inget
Har ni haft sex – ja
Dricker han alkohol -  händer
röker han – han snusar
Hur ofta är ni – så ofta vi kan
Har du vart hemma hos han - flera tusen ggr
Vad gör ni när ni är hos honon - allt från att mysa, till film, till spela kort, till baka
Vad gör ni när ni är hos dig- samma som hos honom
Är han snygg - ohja
Är han en jävel på att kyssas - bästa
När ska ni ses nästa gång – direkt när han kommer hem från thailand
När pratade du med han sist - imorse
Har han ätstörningar - nej
Är han tjock – verkligen inte
Har han sexig kropp – mums
Är han snäll
– supersnäll
Vad lyssnar han på för musik
– allt jävla möjligt
Vad är han bra på – att stå för det han tycker
Vad är han inte bra på – att gå upp ur sängen på morgonen, att komma i tid
Vad gillar han för filmer - han kollar typ på vad som helst, världens filmnörd
Vad tycker han mest om - när jag kliar honom på hela hans kropp
Vad tycker han bäst om hos dig – mina ögon
Brukar han ge dig komlimanger - absolut
Har du gråtit i hans famn - massor av gånger
Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn – senast i morse, bästa som finns!
charmig, blyg eller otrevlig – charmig
Har han träffat din mamma eller pappa – massor av gånger
Gillar dom honom – absolut
Vad gillar han för mat – han äter typ allt, förutom korvstroganoff
Tar han hand om dig -  ja
Pratar ni om allt - finns ingenting vi inte pratar om
Vet du allt om honom, och han allt om dig - i princip
Har ni bråkat någon gång - ja
Känner du honom väl - en av dom som känner honom bäst skulle jag säga
Tycker du om honom – jag älskar honom
Tycker han om dig -  ja klart han gör
Va ni vänner före kärleken - ja, han var min bästa killkompis
Bråkar ni ofta - tycker jag verkligen inte
Gör du allt för honom – skulle göra precis allt
Kommer ni alltid vara tillsammans? –  vi tar en dag i taget och just nu hoppas vi på en lång, lång framtid med varandra


Finns det något du vill tillägga
– med dig victor är jag lycklig. på riktigt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0