TVÅ RUM I ETT

mitt rum kommer bli bra tror jag. ska måla rummet vitt och ha en stor svart väggtext. mitt rum är ganska litet så jag ska fylla rummet med ett bord, fåtöljer och ett skrivbord. plus massor av blommar och ljus. sängen ska jag sedan ha på loftet över mitt rum. så mitt rum består utav ett pyttelitet rum med ett loft ovanför kan man säga. visst låter det mysigt? jag hoppas det kommer bli det iaf. jag längtar nu ännu mer än innan. åhh.... ♥


 

denna text har jag varit sugen på ett tag. vad tycker ni?
har ni förslag på fina texter/meningar. kommentera!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag vill också ha någon text i mitt rum, men jag har ingen aning vilken! Det finns så många fina! Men jag tycker du ska ha den där för den var riktigt fin! Sen så har du ju andra meningar/citat som är grymma också! <3

2010-12-09 @ 22:08:30
URL: http://mybjerregaard.blogg.se/
Postat av: pappa

det blir kanon Emmsan;)



Puss o kramm

2010-12-10 @ 13:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0