KÄRLEK

ni vet det där ordet. kärlek. hur beskriver man ett sådant ord? kan man det? jag vet inte. jag tror att det är alldeles för svårt. kärlek är för underbart, för vackert och för obeskrivligt för att kunna beskrivas. kärlek är nått som måste kännas. kännas i hjärtat, kännas i kroppen. det ska pirra och bubbla så där härligt och hela din kropp ska skrika efter människan som får dig att känna. man kan bara inte missa känslan när man är kär. känslan är för undebar. och jag lovar, ingen kommer kunna beskriva ordet kärlek så att alla i hela världen blir nöjda. kärlek för dig det är inte samma sak för mig och kärlek för mig det är inte samma sak som för dig. men det kanske är just de som är det bästa med kärleken?

att
en kärlek är inte den andra lik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0