VINST!

fy fan vilken härligt vinst, vi vann med 3-2 och för mig blev det hatrick= tre mål i samma halvlek:) jag kände mig verkligen bra idag, fick så mycket beröm av domaren både under matchen och efter. "åh vilken fin löpning och vilket härligt mål, vilken härlig vänsterfot, gud så kul att se att det finns människor som du, det var nästan lite zlatan i dig idag", fick så mycket komplimanger av domaren så jag kände mig verkligen duktigt. jag gjorde lätt min bästa match i år, och ännu en gång inser jag att fotboll är en stor del av mitt liv, något som gör mig lycklig på ett sätt som inget annat kan. jag vill aldrig sluta spela... aldrig någonsin!

ibland får man säga det; jag var så bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0