plugg

hello:) har precis pluggat lite lagom. alltid skönt att ha så lite plugg som möjligt. försov mig lite imorse med älskling.. eller vi kom inte upp, även fast vi gick och la oss i tid. förstår inte? haha. hann iaf i bra tid till skolan. slutade 15:00, eftersom bussen inte går hem fören 16:28 typ så gick jag och jossan upp till ilian för att hälsa på:) träffade henrik och anna, riktigt roligt. anna ville ha tillbaka oss, jag saknar den tiden och 9B! jaja, nu ska jag göra annat. btw lyssnade på en låt som jag och syster spelade sönder i turkiet, och nu saknar jag victor otroligt. tänker så mycket på honom när jag hör den låten. jag vill ha han här nu! att vara kär, måste vara dem härligaste känslan här på jorden, jag lovar! vi hörs imorgon, sov gott. puss

jag saknar turkiet, vill tillbaka till värmen.. NU TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0